Shadow

Gladys

好多朋友都話:「你每個星期都要搭1.5鐘車出屯門唔煩咩?仲要對住啲屎屎尿尿唔怕臭咩?」對於呢啲「問題」我反而覺得佢哋令我嘅夢想更加得到肯定,因為我完全唔介意企足成日,同埋做呢啲「厭惡性」工作。我更加確定我嘅夢想係做一位獸醫,幫助動物,減少佢地要承受嘅痛苦。
本來以為係arc淨係純粹幫狗仔沖吓涼執吓屎,但做義工嘅時間越長,我發覺我學到嘅嘢遠超於我本來嘅預期。每次做義工都會學到新知識,例如唔同品種嘅狗會有啲乜嘢遺傳病,唔同種類嘅疫苗對狗仔有咩作用,仲有好多齋睇書係唔會領悟到嘅親身體驗。所以每次離開都會覺得好充實,好想快啲到下星期可以再做義工。加上每次做義工我都可以放下任何學業等嘅煩惱壓力,所以我都覺得係到做義工係我嘅舒壓方法。
好記得一開頭照顧嗰隻有中風後遺症嘅拉薩,由企都企唔到,到依家可以落街跑步;由餵佢飲奶,到依家可以食乾糧,嗰種睇住狗仔康復嘅滿足感係文字唔能夠盡訴。
我好希望多啲人可以透過係arc做義工感同身受,繼續幫助被遺棄嘅動物!